I am immature


.
.
Wednesday July 5, 2011
.
Next post: Agrimi Sum
.
.
.
9 Σχόλια »

  1. Eleni said

    ~ * ♥ * ~

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Hello!!!
      υπάρχει κανείς εδώ? θέλω να πάω Ικαρία χειμωνιάτικα, τι θα με συμβουλεύατε? είμαι λίγο παιδί της φύσης, δεν πίνω δεν καπνίζω δεν τρώω κρέας – ψάρι και αυτό που μου λείπει αυτή τη στιγμή είναι πολύωρες βόλτες σε ερημικές ομορφιές της χώρας μας. Την Πάρνηθα την έχω γυρίζει ίσαμε 100 φορές, αλλά κάθε φορά ξενερώνω με τα σκουπίδια και τους δήθεν φυσιολάτρες που συναντώ. θέλω απόλυτη ησυχία και απέραντη θέα σε γαλάζιο και πράσινο. Hello??? αν είστε ειδικοί σε θέματα Ικαρίας περιμένω απάντηση. Τόσα έχω ακούσει για το νησί αλλά δυστυχώς δεν αξιώθηκα ακόμη να πάω, προς μεγάλη μου ντροπή…

      Μου αρέσει!

      • Γεια σου Θεοφάνη 🙂
        Αρχίζω ανάποδα: Καμία ντροπή. 11 μήνες το χρόνο η Ικαρία είναι πολύ μακρινό νησί μόνο για λίγους. Σου δίνω σειρά καταχωρήσεων στο αδελφό μπλογκ για να νιώσεις την ατμόσφαιρα που είναι νομίζω αυτό που ζητάς. Κι αν βαριέσαι να διαβάζεις, ρίξε μια ματιά σ’ αυτές τις φωτογραφίες με πρώτη και καλύτερη αυτήν της Ελένης που την τράβηξα εγώ (to agrimi)

        Ikaria 120

        Μόνο για δουλειές μη ρωτήσεις. Αχ, δύσκολα… εκτός κι αν είσαι τεχνίτης π.χ.

        Να ξέρεις, το ερώτημά σου το έχουν πολλοί σαν κι εσένα. Καλά δηλαδή όχι και παααάρα πολλοί, εντάξει. Να ‘σαι καλά, ένα σπρωξιματάκι θέλαμε να βάλω μια τέτοια καταχώρηση. Με την άδειά σου ας πούμε π.χ. να βάλω τίτλο «Υπάρχει κανείς εδώ? θέλω να πάω Ικαρία χειμωνιάτικα».
        Οποτε τότε θα πούμε πιο πολλά.

        Νανά

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Παπαδόπουλος Θεοφάνης said

        Γεια σου Νανά και σε ευχαριστώ που απάντησες τόσο γρήγορα στο μήνυμά μου. Χρησιμοποίησε όποιον τίτλο θέλεις, δεν διεκδικώ κάποια πνευματικά δικαιώματα))) .
        Κατά κύριο λόγο έψαχνα ένα μέρος, ένα νησί για παράδειγμα, για να το γυρίσω από άκρη σε άκρη πεζοπορώντας. Η Ικαρία μου φάνηκε ιδανικός προορισμός. Με ενδιαφέρει να με ενημερώσει ένα άτομο, που να γνωρίζει το νησί απ’έξω κι ανακατωτά, για να με συμβουλέψει για τα βασικά: διαμονή κατά κύριο λόγο και τι πρέπει να προσέχω. Είμαι ολιγαρκής κατά βάση και θα έχω και μια σκηνή μαζί μου για τις μακρινές αποστάσεις. Γνωρίζω προσωπικά τον Αργύρη Τσακαλία, ένας συγγραφέας είναι, και με κάλεσε στο νησί σας φέτος αλλά δεν κατάφερα να έρθω.
        Αλήθεια, αν με δουν να τριγυρνώ εδώ κι εκεί, δεν θα με περάσουν για τρελό οι ντόπιοι; Αυτός είναι κι ένας άλλος λόγος που θέλω να έρθω σε επαφή με τους ντόπιους από πριν.
        Δεν σου κρύβω ότι θέλω να ξεφύγω από το αρνητικό κλίμα της Αθήνας, το οποίο με εξαντλεί πραγματικά, τουλάχιστον για μερικές εβδομάδες. ‘Όσον αφορά την δουλειά.. δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι. ‘Έλεγα να το παίξω χαλαρός και άνεργος.. αλλά τώρα που το λες καλό θα ήταν να ασχοληθώ με κάτι, και όχι βέβαια έναντι χρηματικής αμοιβής αλλά έναντι παροχής. Διαμονή για παράδειγμα. Πώς το λένε; εργασιοθεραπεία; Τα χέρια μου πιάνουν, μεγάλωσα στην ύπαιθρο και ασχολήθηκα με πολλές οικοδομικές εργασίες στο σπίτι μου, βοηθώντας τον πατέρα μου. Είμαι χημικός, άνευ πτυχίου προς το παρόν, και εν γένει έχω κάνει αρκετές δουλειές μέχρι τώρα (τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, σερβιτόρος, οδηγός, πωλητής, αποθηκάριος).
        Σε ευχαριστώ για τους συνδέσμους, οι φωτογραφίες είναι απλά όμορφες.
        Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν θα μπορούσες να απαντήσεις σε κάποια από τα ερωτήματα μου και να με ενημερώσεις σχετικά με όσα με αφορούν για το νησί.
        Ευχαριστώ πολύ και πάλι, σου εύχομαι υγεία και χαρές.
        Ελπίζω να επικοινωνήσουμε σύντομα.

        Μου αρέσει!

      • Μια χαρά ακούγεσαι Θεοφάνη!
        Αν και οι μέρες είναι μικρές έχουμε 8-17 βαθμούς και λιακάδες , έτσι μόλις πριν λίγο γύρισα σπίτι. Δούλευα βοηθώντας σε μια οικοδομή, μη φανταστείς μπετά, συμμάζευα σκουπίδια, χαλίκια, πέτρες, ξύλα, you know το χαμό που απομένει όταν τελειώσει μια φάση. Σήμερα είχε απεργία κι ήταν ησυχία. Μετά μάζεψα με μια φίλη κάποιες ελιές, αν και φέτος δεν είναι χρονιά, δεν έχει πολλές.
        Αυτά από την καθημερινότητα και μπαίνω στο θέμα.

        — Φαίνεσαι να είσαι κοντά στη δική μου συχνότητα. Έτσι ξεκίνησα κι εγώ πριν κάποια χρόνια με μόνα εφόδια μια άνεση με το σώμα μου χάρη σε ένα κάποιο αθλητικό παρελθόν.

        — Ζήτησα να μιλήσουμε δημόσια (αν και θα μπορούσαμε να γράφουμε μέιλ που όμως τα βαριέμαι) γιατί το θέμα έχει κοινωνικό ενδιαφέρον [… ;)] κι έχει κάτσει και το έχουμε ξανασυζητήσει στο μπλογκ. Σκεφτόμουνα να κάνω την κουβέντα μας μια νέα καταχώρηση, πιο στοχευμένη αυτή τη φορά.

        — Για διαμονή, αν είσαι μόνος σου, κάπου φθηνά θα βρεις να τρυπώσεις, κοίτα όμως να είναι ζεστά, η Ικαρία είναι βουνό, βουνό μεσ’ το πέλαγος, φυσάει και κάνει κρυουλι. Οι ντόπιοι είναι (ήμαστε) τραχείς και επιφυλακτικοί, δεν κάνουν (κάνουμε) χαρούλες και γελάκια. Πιο πίσω, πιο μέσα όμως είναι αλλιώς. Εγώ χαιρετάω, μιλάω, χαμογελώ, και προχωράω. Έχει στιγμές με κόσμο και έχει στιγμές, πολλές στιγμές με μοναξιά που έχω μάθει να την κάνω δημιουργική. Αν και στη φύση κουράστηκα πολλές φορές μέχρι εξάνλησης, ποτέ μου δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με τους ανθρώπους. Δεν ζήτησα τίποτα, πήρα μόο ότι μου έδωσαν από μόνοι τους και πάλι το ανταπόδωσα στο πολλαπλό. Έχω βλέπεις έντονα Κρητικό DNA, οι Κρητικοί σ’ αυτά ήμαστε κάπως…

        — Για βόλτες τώρα η Ικαρία είναι τέλεια! Έχω ξαναγράψει ότι είναι άλλος πλανήτης, ελεύθερος, μεγάλος, άγριος, ώρες ώρες τρομάζεις, (καλέ ποια Πάρνηθα…;)

        — Οπωσδήποτε όχι «χαλαρός και άνεργος» 😦
        Θα σε θεωρήσουν (θεωρήσουμε) πλουσιόπαιδο χίπη και δεν θα σου δώσει κανείς σημασία. Αντίθετα να πεις ευθυς ξαρχής τι θέλεις να κάνεις. Π.χ. ότι να μάθεις να χτίζεις πέτρα, μια δουλειά που έχει ζήτηση, ή να βρεις να νοικιάσεις κτήματα τα οποία θα καθαρίσεις και να καλλιεργήσεις κηπευτικά ή βότανα που και τα δύο έχουν ζήτηση το καλοκαίρι. Κάτι τέτοιο είναι καλό, έστω και σαν αρχή, σαν εμπειρία και «ψάξιμο» και θα κάνεις και γνωριμίες.

        —- Η Ικαρία είναι γεμάτη μυστήριο Θεοφάνη μου, μυστήριο που δεν το ξεδιαλύνεις παρά μόνο με πράξη, όχι με λόγια. Τα Χριστούγεννα μου φαίνεται καλή εποχή για αρχή.

        Αλλά… μπορεί να μη σου κάτσει. Μη έχεις πρόβλημα. Το έχουν πει κι είναι αλήθεια: Η Ικαρία είναι à prendre ou à laisser , ή το παίρνεις και σε παίρνει, ή το αφήνεις και σ’ αφήνει, δεν έχει ενδιάμεσο, δεν είναι νησί του ΠΣΚ.

        Αυτά. Γεια σου τώρα

        υ.γ. βασικό: γερά μποτάκια!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Παπαδόπουλος Θεοφάνης said

        Hello!!
        Όλα καλά Νανά? Σήμερα είχα μια απίστευτη εμπειρία: καθώς έκανα τον καθημερινό μου περίπατο στα μονοπάτια της Πάρνηθας, συναντήσαμε (ήμουν με την αγαπημένη σκυλίτσα, την Λούση) τρία ελάφια (συνηθισμένη περίπτωση). Το συγκλονιστικό ήταν ότι το ένα ελάφι με άφησε να το πλησιάσω σε απόσταση αναπνοής (ούτε δυο μέτρα δεν μας χώριζαν). Ήταν πανέμορφο και πολύ γαλήνιο. Εννοείται ότι η σκυλίτσα δεν άντεξε να κοιτά μόνο όπως την πρόσταξα και τα πήρε στο κυνήγι, διώχνοντάς τα.
        Όσα μου λες για τους ντόπιους μου φαίνονται λογικά. Όσο να’ναι έχω γυρίσει αρκετά μέρη στην Ελλάδα και αυτοί που πραγματικά είναι αυθεντικοί τύποι κατοικούν κατά κύριο λόγο στα νησιά, όσο πιο μικρό το νησί τόσο το καλύτερο.
        Με ενδιαφέρει να είναι καθαρός και ανοιχτός ο χώρος που θα μένω, τα υπόλοιπα τα κανονίζω. Έχω κάνει αρκετά ταξίδια στο εξωτερικό τα τελευταία 6-7 χρόνια (γύρω στα 30). Ένας συχνός προορισμός ήταν και η Ρωσία. Πίστεψε με, ξέρω τι σημαίνει κρύο. Από μποτάκια πάμε καλά. Όλα του εμπορίου έγιναν ήδη λίπασμα στην χωματερή, αλλά του στρατού κρατάνε και θα κρατήσουν ακόμη))).
        Οτιδήποτε κι αν κάνεις είτε σε παίρνει είτε σε αφήνει. Ειδικά τώρα στους δύσκολους καιρούς ό,τι ενδιάμεσο απλά εξαφανίζεται.
        Δεν ξέρω τι θέλω να κάνω γενικά. Δεν ξέρω κι αν θέλω να μάθω τι θα κάνω. Το πιο σημαντικό είναι με ποιους θα συναναστραφώ. Έτσι απλά κυλάνε όλα και το μόνο που μου λείπει είναι περισσότερη ησυχία (από την βοή της πόλης) αλλά περισσότερη «φασαρία» σε φάση οικογένεια, δημιουργία κτλ. Δεν είμαι ο τύπος που θα μιζεριάσει σε ένα διαμέρισμα-κλουβί, σε μια οικογένεια με ένα μόνο παιδί, που θα ψωνίζει από το μίνι μάρκετ που έχει ένας αλλοδαπός στην γωνία, προϊόντα τυποποιημένα και στην ουσία κάθε άλλο παρά υγιεινά. Έχω μια γκαρσονιέρα κοντά στο κέντρο της πόλης, σε καλό σημείο. Ούτε μήνα δεν την έβγαλα εκεί, έφυγα τρέχοντας. Τώρα μένω προάστια οικογενειακώς, με θέα την πόλη και το βουνό και όχι τα σώβρακα του γείτονα.
        Μου φαίνεσαι απλός τύπος ανθρώπου, με περίσσεια ειλικρίνεια και φιλότιμο. Εγώ δεν είμαι έτσι. Κάνε μου καλό και θα στο ανταποδώσω διπλά. Κάνε μου κακό μια φορά και την έχεις φάει στο δεκαπλάσιο.
        Να σου πω την αλήθεια, προτιμώ να αλληλογραφούμε μέσω ηλ. ταχυδρομείου, δεν έχω συνηθίσει να δημοσιεύω λεπτομέρειες της προσωπικής μου ζωής στο Διαδίκτυο. Συμφωνείς;
        Ένα είναι σίγουρο: δε θα πάω πουθενά μόνος μου εάν πρώτα δεν γνωρίσω τουλάχιστον έναν άνθρωπο με τον οποίο θα συναναστραφώ τον πρώτο καιρό. Από την άλλη υπάρχει και η διαίσθηση: αν κάτι μέσα μου δεν μου κάτσει καλά, ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου. Αν συντονίζομαι με το χώρο, κάνω υπομονή ,παρ’όλες τις δυσκολίες, αν βέβαια υπάρχει προοπτική.
        Δε ξέρω αν προλαβαίνω μέχρι τα Χριστούγεννα. Έχω κάτι εκκρεμότητες με τις δουλειές μου. Από την άλλη δεν είναι ότι καλύτερο να παίρνεις τους δρόμους χρονιάρες μέρες (άσχετα αν δεν με συγκινούν ιδιαίτερα).
        Άσε που αύριο μπορεί να σκάσει πρόταση για εξωτερικό. Μια φορά στην Αθήνα δεν βλέπω να την βγάζω, εκτός κι αν τα πράγματα αλλάξουν δραματικά. Με τι ασχολείσαι εν γένει, έχεις οικογένεια, παιδιά?

        Μου αρέσει!

      • Γεια σου Θεοφάνη.
        Πράγματι τα ελάφια στην Πάρνηθα γίνονται όλο και πιο ήμερα, ίσως υπερβολικά.
        Άκου, ας το σταματήσουμε εδώ κι ας μην προχωρήσουμε σε προσωπικά θέματα. Κάποια στιγμή θα έλθεις Ικαρία, έστω και για κατόπτευση, οπότε θα δεις αν όχι εμένα ίσως αρκετά άτομα σαν κι εμένα. Εγώ δεν κάνω εύκολα παρέες, εσένα όμως αν ο δρόμος σου για την αλήθεια περνάει μέσα από τις συναναστροφές, εύχομαι να συναντήσεις μια Αριάδνη να σου δώσει το μίτο της γιατί όπως το βλέπω εγώ οι ανθρώπινες σχέσεις είναι λαβύρινθος.
        Έλα λοιπόν Πάσχα ή νωρίς το καλοκαίρι που είναι η καλύτερες εποχές κι έχει λίγο και καλό κόσμο. Ελπίζω να τα πούμε τότε.
        Σε φιλώ
        Νανά

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Παπαδόπουλος Θεοφάνης said

        Οι σχέσεις είναι απλά σχέσεις.. τον λαβύρινθο τον δημιουργούμε λόγω παράπλευρων επιδράσεων..
        Χάρηκα για την γνωριμία..))

        Μου αρέσει!

      • Good Hi

        Μου αρέσει!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Σχολιάστε

