I am immature 😋


Off the record we are immature: we always go naked and take photos on the mountain and the coasts of Ikaria 😋
.
.
Wednesday July 5, 2011
.
Next post:
Agrimi Sum
.
Previous post:
3 (+1) Πεζοπορικές Προτάσεις
για το Καλοκαίρι
.
.

 


3 Σχόλια on “I am immature 😋”

  1. Ο/Η Θεοφανώ Πούλου λέει:
    .
    .
    Hello!!!
    Υπάρχει κανείς εδώ? θέλω να πάω Ικαρία χειμωνιάτικα, τι θα με συμβουλεύατε? Είμαι λίγο παιδί της φύσης, δεν πίνω δεν καπνίζω δεν τρώω κρέας – ψάρι και αυτό που μου λείπει αυτή τη στιγμή είναι πολύωρες βόλτες σε ερημικές ομορφιές της χώρας μας. Κάθε φορά ξενερώνω με τα σκουπίδια και τους δήθεν φυσιολάτρες που συναντώ. Θέλω απόλυτη ησυχία, να είμαι μόνη μου κι ελεύθερη και απέραντη θέα σε γαλάζιο και πράσινο. Hello??? Αν είστε ειδικοί σε θέματα Ικαρίας περιμένω απάντηση. Τόσα έχω ακούσει για το νησί αλλά δυστυχώς δεν αξιώθηκα ακόμη να πάω, προς μεγάλη μου ντροπή…
    Οι φωτογραφίες είναι απίστευτες και με κάνουν να ζηλεύω…
    Αν κάμετε κάτι σαν σεμινάρια θα ήθελα να συμμετέχω.
    Ευχαριστώ

    .

    Nude at the thermal springs of Ikaria

    .

    Αρέσει σε 9 άτομα

  2. Ο/Η egotoagrimi λέει:
    .
    .
    Γεια σου Θεοφανώ
    Άκου, μου έγραψες στο μέηλ, όμως ας μην προχωρήσουμε πιο πολύ σε προσωπικά θέματα. Κάποια στιγμή θα έλθεις Ικαρία, έστω και για κατόπτευση, οπότε θα δεις αν όχι εμένα, σίγουρα αρκετά άτομα σαν κι εμένα. Εγώ δεν κάνω εύκολα παρέες, όμως μου φαίνεται ότι με εσένα θα κάνουμε παρέα, αν αγαπάς την ελευθερία και τη φύση.
    Έλα λοιπόν όπως είπαμε το Πάσχα ή νωρίς το καλοκαίρι που είναι η καλύτερες εποχές κι έχει λίγο και καλό κόσμο. Ελπίζω να τα πούμε τότε.
    Σε φιλώ
    Νανά

    υ.γ. Σεμινάριο; γιατί όχι; Καλή ιδέα!

    .
    🙂

    Αρέσει σε 8 άτομα


Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.