Επιστροφή στον Λαγουδότοπο


. . .

.

Δημοσιεύτηκε στο

στη σειρά  ‘otinanai’, μιλάει για μένα, και όσο να ΄ναι δεν έχω ακόμα αγιάσει τόσο πολύ ώστε να μην το εκτιμώ, άρα το αναδημοσιεύω. Αφορά μια συνάντηση πριν κάποια χρόνια στα οροπέδια εκείνα της Ικαρίας που εγώ (to agrimi) τα λέω λαγουδότοπους και είναι για μένα τόποι ελεύθερης δράσης και ονείρων.

Πολλά είπα. Διαβάστε:

Pezi Ikaria

.

.

Ο ν ε ι ρ ο π α γ ί δ α

Πολλές φορές τέτοια εποχή που

ο χειμώνας πλακώνει και

κλείνει ο ορίζοντας,

σκέφτομαι πόσα λένε

γι’ αυτό το νησί,

παράπονα, αστεία,

ονειροπολήσεις

και θρύλους.

Ξέρω βέβαια

πως όλοι χρειαζόμαστε

να λέμε διάφορα και να πιστεύουμε

σε κάτι, πάντως μου κάνει εντύπωση που

είναι τόσα πολλά – ιδίως τα όνειρα – εδώ.

Ωστόσο αποφάσισα πια να μην κάνω αναλύσεις.

Ξέρω μόνο πως τώρα που τελειώσαμε με τις ελιές

ήθελα να βγω ξανά στα βουνά, στα παλιά μονοπάτια,

εκεί που είναι η δική μου dreamIkaria.

Εκεί που κάποτε είδα (Χριστούγεννα

ήταν, μέρες θαυμάτων) μια όμορφη

αθλήτρια, ξυπόλητη πήδαγε

από βράχο σε βράχο

φωνάζοντας, “Αααα!”

Την είχα ρωτήσει γελώντας,

– Τι κάνεις αυτού;

Κι εκείνη μου απάντησε σοβαρά,

– otinanai.

bare feet and more bareΘα λείψω για λιγάκι…I am a capricornΛαγουδότοπος πριν και μετά που χιόνισεΣτο άγριο λαγουδοκόριτσο που διέσχισε ξυπόλητη αυτή την ερημιά

Με μερικούς ανθρώπους καταλαβαίνόμαστε σ’ αυτό το νησί. Δεν είναι και λίγο. Δεν χρειάζονται περισσότεροι. Τους ευχαριστώ. Τη νέα χρονιά ονειρεύεστε όσο το δυνατό περισσότερο…

sleep countryside

.
. . .
Sunday December 30, 2012
.
.
.
. . .
3 Σχόλια »

  1. angelosk said

    Από τότε που σε γνώρισα είσαι μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης. Υπέροχη καταχώρηση! Καλό το ikariamag όμως το otinanai μου φαίνεται τόσο καλύτερα εδώ!

    Αρέσει σε 3 άτομα

    • Κι εσύ είσαι ο καλύτερος οδηγός κι εμψυχωτής. Αν δεν έβρισκα τα πορτοκαλί σημάδια «να με καλούν» δεν θα είχα τολμήσει ποτέ τίποτα στην terra incognita της Ικαρίας!
      Εντάξει για το ikariamag, εγώ δεν ανεβάζω 10 άρθρα την ημέρα, άρα έχω καιρό να στολίζω ό,τι και όποτε ανεβάζω κάτι. Είμαι ένα σεμνούλι μπλογκ και μ’ αρέσει έτσι — 😉
      Να σου πω κιόλας, δεν θα έμπαινα στο κόπο όμως στην πρώτη στροφή μου άρεσε πολύ το
      «…και κλείνει ο ορίζοντας…»
      Αλήθεια, σαν μέσα σε αυγό, σαν μωρά, ήμαστε εδώ τώρα, κι έτσι κατάλαβα γιατί έβαλες τον τίτλο Ο ν ε ι ρ ο π α γ ί δ α . Τον πήρες από το αγαπημένο μου Spirit of the Waterhole

      κύριε Ποιητά ! 🙂

      Αρέσει σε 4 άτομα

  2. […]   Επιστροφή στο Λαγουδότοπο […]

    Αρέσει σε 2 άτομα

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Σχολιάστε

