Παραδοσιακό Σπίτι στο Χωριό (# Εισαγωγή)


____

.

DSC08906sm

.

Χαίρετε αναγνώστες αυτού του μπλογκ.

Εδω με κάλεσε η δημιουργός του, η Νανά, η οποία αφού μου έδωσε αυξημένα δικαιώματα πρόσβασης, μου ζήτησε να γράψω μια σειρά από καταχωρήσεις με θέμα το παραδοσιακό σπίτι, σταύλο και κτήμα που αγόρασα πρόσφατα στο χωριό Άγιος Πολύκαρπος της Ικαρίας.

Ag.Polikarpos by cgchryssa.

(φωτο: © cgchryssa)

Να προσθέσω ότι ποτέ δεν είχα δικό μου, ιδιόκτητο σπίτι στην Ικαρία. Είναι ώρα πια και απαραίτητο για μένα να αποκτήσω «μόνιμη βάση». Λόγω των επιχειρήσεων λοιπόν, η επόμενη έκδοσητου χάρτη των μονοπατιών αναβάλλεται για το 2010-11.

The New Round of Rahes on Foot by angeloska

Όμως η διαδικασία της ανακαίνισης ενός 100% παραδοσιακού σπιτιού και κτήματος και η δημοσίευση των λεπτομερειών της, νομίζω θα είναι μια μικρή αποζημίωση για όσους κάθε φορά με ρωτάνε: «Πως πάει; Τι καινούρια μονοπάτια έχουμε στην Ικαρία;» Ε λοιπόν, για φέτος δεν θα έχουμε «καινούρια μονοπάτια». Εφέτος ο κατασκευαστής τους πρέπει να στεγαστεί.

Proud sign makers by egotoagrimi

Οι καταχωρήσεις θα είναι επί το πλείστον τεχνικού χαρακτήρα (η Νανά μου απαγόρευσε οιαδήποτε ποιητική αναφορά) και θα αφορούν τις επιχειρήσεις ανακαίνισης, τις επισκευές, το «ξαναζωντάνεμα» του κτήματος, τα πεζούλια, τα νερά, και τα λοιπά.  Όταν μπορώ θα ανεβάζω φωτογραφίες και με τη Νανά με σχόλια θα συζητάμε διάφορα (βαρετά) τεχνικά, νομικά και οικονομικά θέματα που προκύπτουν. Για να σας δώσω μια γεύση του τι πρόκειται να ακολουθήσει, δείτε αυτό το παλιό entry της:

Κάπως έτσι θα είναι, μόνο πιο εκμοντερνισμένα, λιγότερο «γραφικά» και κυρίως εφαρμόσιμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ελπίζουμε να βοηθήσουμε κι άλλους τρελλούς.

Άγγελος K.

.
19 Σχόλια »

  1. egotoagrimi said

    Προχώρα το όποτε μπορείς. Σε καλύπτω αμέριστα, αβάδιστα και πιτσικωτά :-))

    Μου αρέσει!

  2. Apolonios said

    Άγγελε, έμαθα ότι ψάχνεις για τρελλούς και ήρθα.
    Παρά πόδα, φτυάρ
    Επ’ ώμου, φτυάρ
    Παρουσιαστέέέ

    Νανά, είσαι σίγουρη ότι είναι εντάξει να εμπιστευθείς τα κλειδιά του μπλογκ στον Άγγελο; Σ’ αρέσει το πορτοκαλί Layout;

    Μου αρέσει!

  3. egotoagrimi said

    aΧα ; καλώστον!
    Δεν έχει τα κλειδιά. Του έχω βάλει μια σκάλα στον τοίχο. Και δεν νομίζω πως θα έχει χρόνο για μπογιές. Τα παλιά καριώτικα σπίτια suck 😉

    Μου αρέσει!

  4. angelosk said

    Μπα; Έχω κιόλας αναγνώστες; Βασίλη, ήρθες για μένα άραγε ή μήπως για την όμορφή μου οικοδέσποινα;

    Νανά, τι ωραία που τα λες; «Σκάλα στον τοίχο»! Μόνο εσύ μπορείς να είσαι τόσο sexy :-*

    Και τώρα να σοβαρευτώ. Δηλ. τι να σοβαρευτώ που είναι τραγική ειρωνία. Εγώ που φτιάχνω μονοπάτια, για να μπω στο κτήμα μου με αυτοκίνητο (πράγμα απολύτως απαραίτητο) πρέπει να «χαλάσω» ένα κομμάτι μιας από τις πιο ωραίες πετρόχτιστες «ρύμες» της Ικαρίας! 😮 😮

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. egotoagrimi said

    Σιγά μη τη χαλάσεις. Αφού έχεις βρει [έχω βοηθήσει :-)] τις πιο ωραίες πατέντες για την ενίσχυση και τα λοιπά. Σίγουρα θα γίνει πιο ωραία από πριν και θα δίνει το παράδειγμα.

    Μου αρέσει!

  6. Lambrini said

    Τι ωραία!
    Θα ήθελα κι εγώ να βοηθούσα κάπως…

    Μου αρέσει!

  7. simonsterg said

    So, how well is google translate working…? Nana has let you loose here to tell us about all your work on your house? And there’s a beautiful stone «ryme» that you have to break up?? Well, good luck with all the work, and making it a home!

    Μου αρέσει!

  8. angelosk said

    (wow! I can approve a comment! -only on this I suppose because I am the «author»)

    Yes Simon, I am enjoying the honor to be Nana’s guest and write about my new house and land on one condition: that I cut out poetry and stick to the facts! I guess Google ruined the meaning – -:)

    Μου αρέσει!

  9. angelosk said

    ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΑΓΕΙΡΟΙ / ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΕΣ

    για 4ωρη απασχόληση θερινούς μήνες προμήθεια υλικών και παρασκευή φαγητού (όχι σερβίρισμα, όχι πλύσιμο πιάτων) 3 γεύματα ημερησίως για 4-6 άτομα που θα δουλεύουν οικοδομή. Αμοιβή αποκλειστικά σε είδος: τροφή και διαμονή (σκηνές σε πεζούλια κάτω από ελιές), νερό δικτύου ή πηγής, τουαλέτα, λουτρό ντους. Μπόνους: μεταφορά από και προς τη θάλασσα ΠΣΚ με δικό μας μέσον, μαθήματα ανακαίνισης / διακόσμησης παραδοσιακής οικίας.
    Αιτήσεις εδώ.

    Αρέσει σε 2 άτομα

  10. Apolonios said

    Άγγελε, καλό ακούγεται, αλλά η αμοιβή σε είδος με ανησυχεί. Η μαγειρική μου είναι καλή, επίσης έχω και ειδικό ενδιαφέρον για την διαμόρφωση χώρου σε Καριώτικο σπίτι γιατί προσπαθώ και εγώ κάτι παρόμοιο, έτσι θα κρατάω και σημειώσεις.
    Τη Νανά να την προσέχεις, μέχρι μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις!

    Μου αρέσει!

  11. egotoagrimi said

    bonus +: DELIVERY ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ «Ο ΜΗΤΣΑΡΑΣ»

    Μου αρέσει!

  12. Lambrini said

    Ξέρω να φτιάχνω μερικά νόστιμα φαγάκια. Τα φορτίζω με θετική ενέργεια. Είμαι πολύ καθαρή. Τρώω λίγο. Δεν κάνω φασαρία. Συμφέρω 🙂
    Φοβάμαι να μείνω μόνη στην πεζούλα.

    Μου αρέσει!

  13. angelosk said

    Apolonios -> Πολλοί (τρελλοί) είναι που ενδιαφέρονται. Θα κάνω κανονικό σεμινάριο. Γι’ αυτό άλλωστε με κάλεσε το αγρίμι εδώ. Μόνο ευχήσου μου καλή τύχη για το ραντεβού που έχω στην Εφορία αύριο.
    ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΚΤΗ

    egotoagrimi -> : βεβαίως, καλά είναι και τα «βρώμικα» όμως παρακαλώ χωρίς την φριχτή μουσική του -o 😮 😮
    ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΚΤΗ

    Lambrini -> Μμμμ… Δεν ξέρω…
    Πες μου ένα φαγητό που ξέρεις να φτιάχνεις; Αφού είσαι από «εκεί πάνω» για πες μου «Μπουγιουρντί» ξέρεις;
    ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΚΡΕΜΕΙ

    Αρέσει σε 1 άτομο

  14. Lambrini said

    Μπουγιουρντί; Μου βάζεις εύκολα! : ) Κάνω ωραιότατο μπουγιουρντί. Όπως επίσης μουσακά να γλείφεις τα δάχτυλά σου, πικάντικες πατάτες φούρνου με μπριζολάκια σαν λουκούμι, χούμους, ταμπουλέ, παστίτσιο, λαδερά, όσπρια, σαλάτες, σοκολατένιο κέηκ, μηλόπιτα… και άλλα 🙂 …όπωςκαι φαγάκια από «εκεί πάνω»…

    Μου αρέσει!

  15. Lambrini said

    …εννοώ από «εκεί, πιο πάνω», απ’όπου έχω έρθει… :p

    Μου αρέσει!

  16. egotoagrimi said

    Εεεε! για προσέχετε και η Εφορία καραδοκεί. Δεν θέλει πολύ να φορολογήσουν το χάλαβρο ως βάση επενδυτικού σχεδίου για γκουρμέ εστιατόριο.

    Μου αρέσει!

  17. angelosk said

    Έχεις δίκιο όμως δεν μπορώ να αντισταθώ.

    🙂 ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΚΤΗ 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  18. Lambrini said

    🙂 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  19. Eleni said

    blich 😮 The pyramids were built on only lens soup and onions!

    Αρέσει σε 1 άτομο

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Σχολιάστε

