Κουτσή, στραβή, καμένη στην Αγιά Παρασκευή παγαίνει


.
.
… .June 2007
.
.
.

Road Show 2

.
Είμαστε στη παραλίτσα της Αγίας Παρασκευής (προστάτιδος της υγείας των οφθαλμών) στη βορειοανατολική Ικαρία.
 .
.

.

Δεν είναι τίποτα σπουδαίο κι ούτε καν τη γράφουν οι χάρτες, αλλά εμένα έτσι μου αρέσει και μου αρκεί.

.

https://i0.wp.com/farm4.static.flickr.com/3421/3228916617_628ef8934a.jpg

Είναι στο Flickr μου. Από κάτω έχει ωραία comments.

.
Δείτε κι άλλες φωτογραφίες:
Ikaria 062

.
ikaria by Καλημέρα KALIMERA
.
ikaria by Καλημέρα KALIMERA
.

Τέλος πάντων, εκεί, εκεί, στην Αγιά Παρασκευή… θα βρίσκομαι από αύριο κιόλας. Εκεί, Giving it all : Wild coves & beaches in northern Ikaria - 23 Agia Paraskevi ενώ ο Άπιστος Θωμάς θα ψαρεύει, εγώ το αγρίμι θα ανοίγω τα δικά μου μονοπάτια στη θάλασσα και στη στεριά. Γιατί το μέρος έχει υπέροχα αγκάθια ολόγυρα και η θάλασσα έχει μαύρο βυθό, τρισάγριο, τρομακτικό, γεμάτο ζωή και δυνατό, ανελέητο φως από πάνω. Πραγματικά θα το φροντίσω το μέρος πάρα πολύ. Αγρίμια όλου του κόσμου, ήσαστε ευπρόσδεκτοι/ες. Όμως μπανιστιρτζήδες, προσέχετε! Έχω πολύ κακό μάτι. Άμα ενοχληθώ, ματιάζω θανατερά. Βουλιάζω βάρκες, χαλάω αυτοκίνητα και μηχανές. Άνθρωποι σκοντάφτουν και πέφτουν και τρώνε τα μούτρα τους. Κάτι χρήσιμο μαγικό έμαθα τέλος πάντων κι εγώ τόσα χρόνια παρέα με την Ελένη.

Άμα δεν ενοχληθώ όμως …όλα καλά!.. Μπορείτε να κοιτάτε. Μπορεί να μ’ αρέσει να κοιτάω κι εγώ.

>>τσίου<<

🐣 🐥 🐤
.
.

.

UpDate 1η Ιουλίου  (των Αγίων Αναργύρων)

nan can

.

Σήμερα πέρασε μπροστά από τη παραλίτσα με 22 κόμβους ταχύτητα ΑΥΤΟ:

😳
.
Kallisti Fairies by Yann!s
.
.
Κοντέψαμε να πνιγούμε από τα απόνερα. Μετά βίας γλίτωσα τα γκατζετάκια μου που τα είχα απλωμένα στα βότσαλα και έπαιζα. Άξιζε τον κόπο πάντως. Ωραίο καράβι.
.
.
.
Συνέβησαν κι άλλα πράγματα άλλου είδους. Τα λέμε στο επόμενο update.
.

Και ιδού το επόμενο update. Αυτή η διάσημη φωτό από σήμερα 16 Μάη 2009 φιγουράρει και στο Flickr!

.
Road Show 2

.


.
>>tsiou<<
🐣 🐥 🐤
.

.

.

.

Saturday June 30, 2007 – 07:11pm (EEST)

Next Post: THREATS ΧIV (at sea) -ΑΠΕΙΛΕΣ ΧIV (θαλάσσιες)

Previous Post: 44 degrees f** Celcius

.

Comments

(14 total)

Καλώς ήρθες, αγρίμι, στον κόσμο μου. Ελπίζω να χωράω στον δικό σου. Γιατί σίγουρα θα ‘ρθω να σε δω (και δεν θέλω να μείνω από μπαταρία ή να με πιάσει λάστιχο).

Sunday July 1, 2007 – 11:54am (EEST)

Κουκλάρα μου! Τελικά την ακολούθησες την συμβουλή μου! Εύγε… Α ! σε παρακαλώ να κάθεσαι μακρυά από το κύμα… Μόνο τέτοια πλοία φέρνουν τους Παραδείσους μας κοντα ! έτσι δεν είναι ? Αντε ρίξε κανα καριώτικο για την χάρη μου Φιλιά!

Sunday July 1, 2007 – 10:52pm (CEST)

Πρέπει να είναι τρομερό εκεί με τη πανσέληνο, non?
Μην ξεχαστείς όμως. Σε 3 μέρες πρέπει να πάτε Περαμεριά να διώξετε τα ποντίκια απ’ το σπίτι!..

Sunday July 1, 2007 – 02:01pm (PDT)

Θέτε και βασανίζετε τα άλιεν εσύ και η αδερφούλα σου, ε;
Ένα έχω να σας πω: είστε πολύ κακούργες. Και κατά συρροήν.

Monday July 2, 2007 – 04:37am (PDT)

Θα παω εγώ να διώξω τα ποντίκια από το σπίτι. Ελένη, άστα τα παιδιά να μείνουν εκεί να αγιάσουν! Πήγα και τους είδα σήμερα και ήταν … (άστο, δεν γράφεται)(Καλά ρε Λένη, η γάτα σου η Φελίτσια τι απόγινε; Αλήτεψε;)

Monday July 2, 2007 – 08:14pm (EEST)

@»αλλη Ελενη» = δεν ημαστε κακουργες – δεν ξερω τι εγινε στην Ελλαδα το 1950 και 1960 -οτι κι αν εγινε, εσεις μαντροθηκατε στην Αθηνα – οι αλλοι εμεις (δηλ. οι γονεις) εφυγαν ξενιτια -ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ (εστω με τη μορφη «τουρισμου» αρχικα)
@ αγγελουκο = Felicia ‘s gone stray. Catches mice for her own benefit.
@ Nana = μην τον ακους. Εχω ενα μωρο που θα «σε αγιασει» οσο τιποτα αλλο. Και δεν πρεπει να του φανε τα αυτια τα ποντικια. Εξαλου αφου δεν πολυ-κοιμασαι τις νυχτες. Τεσπα, οπως ηπαμε. Να πας στο σπιτι «να κανεις μια γενικη». Μονο εσενα εμπιστευομαι.
Ααα, εχεις μια αφιερωσουλα στο blog μου. Εγινα κλεφτρα για σενα.

Monday July 2, 2007 – 01:48pm (PDT)

πω πω ρέντα δική μου Ελένη στο σχόλιο στην άλλη Ελένη! ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ! Αυτό θα λέω σε κάτι γελοίους που όταν με βλέπουν να χώνομαι μέσα στη φύση μου λένε πως κανω σαν χαζό κουτάβι. Το οποίο βεβαίως είναι μι α πετυχημένη παρομοίωση, δεν μπορώ να πω…

Tuesday July 3, 2007 – 12:59pm (EEST)

.
Ζηλεύω αλλά λίγο…σε 10 μέρες μάλλον θα’μαι και εγώ εκεί!!!!
Livada Ikaria
 .

Thursday July 5, 2007 – 05:28pm (EEST)

Μάλλον; Τι μάλλον; θα είσαι ή δεν θα είσαι; τεσπα, θα έχω αφήσει και για σένα ένα σωρουδάκι πετρούλες και κλαδιά, και μπορεί και με ένα χαρτάκι από κάτω. Αν δεν το χαλάσουν κάτι ηλίθιες αγελάδες που έχει εδώ.

Friday July 6, 2007 – 10:56pm (EEST)

Εγώ αν τα καταφέρω να κατέβω γιατί υπάρχει πιθανότητα να δουλεύω στο Καραβόσταμο, θα περάσω σίγουρα και ελπίζω να βρω ότι απομείνει από τις αγελάδες… 🙂

Saturday July 7, 2007 – 12:30am (EEST)

15 Μάη 2009 και έμαθα ανεκδοτάκι:
————————————
Ο Σέρλοκ Χολμς και ο βοηθός του Δρ. Γουάτσον πήγανε για κάμπινγκ. Αφού λοιπόν το βράδυ έφαγαν και ήπιαν το κρασάκι τους, την πέφτουν για ύπνο. Ξαφνικά, μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, ο Σέρλοκ σκουντάει τον Γουάτσον.- «Γουάτσον, ξύπνα. Κοίτα πάνω και πες μου τι βλέπεις.»- «Τί να δώ, κ. Χολμς; Εκατομμύρια των εκατομμυρίων αστέρια.»- «Και τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτό;»- «Κοιτάξτε:Αστρονομικά, συμπεραίνω ότι υπάρχουν εκατομμύρια γαλαξίες στο σύμπαν και συνεπώς άπειρο πλήθος αστέρων και πλανητών.Αστρολογικά, ο Σκορπιός πρέπει να βρίσκεται στο Λέοντα.Ωρολογικά, πρέπει να είναι περίπου τρεις και τέταρτο τα ξημερώματα.Μετεωρολογικά, μάλλον θα κάνει καλό καιρό αύριο.Θεολογικά, συμπεραίνω ότι ο Θεός είναι παντοδύναμος και ότι αποτελούμε ένα απειροελάχιστο και ασήμαντο κομμάτι του σύμπαντος.

Εσείς τι συμπεραίνετε κ. Χολμς;»

– «Ότι μας έκλεψαν τη σκηνή μαλάκα.»

.

Friday May 15, 2009 – 01:50pm (EEST)

Παρντόν, αλλά επιμένω. Κοιτάξτε σώστε όλα τα ποστ μαζί με τα σχόλια, γιατί χανόμαστε!

Friday June 5, 2009 – 06:33pm (CEST)

Ασχολείσαι με τα μουσεία;

Monday June 8, 2009 – 02:30pm (EEST)

Ήθελα να πω, ότι αξίζει να σωθεί θα σωθεί … στο μυαλό και στην καρδιά μας. Κι αν γίνει πόλεμος π.χ. τι θα γίνει τότε;

Monday June 8, 2009 – 02:36pm (EEST)

.
Σχολιάστε

