Φρυγανότοπος με Αγκάθια στην Ικαρία


.
….
.
Ikaria thornland 1
.
.
 .
Η φωτογραφία είναι της Ελένης και ήταν στο Φλικρ και από κάτω είχε πολλά girl in spiky thorns Ikaria ενδιαφέροντα σχόλια. Πρόσθεσα ένα μικρό βελάκι στο βάθος. Είναι «το στίγμα μου». Εκεί ήμουν, για μένα τραβήχτηκε και σε μένα είναι αφιερωμένη. Υπήρχαν κι άλλες φωτογραφίες αλλά δεν θα τις δείτε. Γιατί; Γιατί έτσι.
.
.
.

.

Ikaria potamos
.

Η διάσχιση φρυγανότοπου δεν είναι δύσκολη..

.

Η μαγκιά είναι να μην τσαλαπατήσεις τον τόπο, τόσο για λόγους zen, αλλά και διότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό οικοσύστημα. Επίσης και για ένα πρακτικό λόγο : οι φρυγανότοποι είναι γεμάτοι μέλισσες. Δεν πρέπει να τρομάξουν και να αγριέψουν…

.

.

Για να διασχίσω αυτήν την απόσταση (από την Ελένη μέχρι το βελάκι, δηλαδή 400 μ. περίπου) μου πήρε 25 λεπτά.

Prickly bush  - Ασπάλαθος, ο βασιλιάς της ερημιάς

.

.

Αν ήταν αγκαθότοπος, θα μου έπαιρνε 45 λεπτά ή περισσότερο.

Ορίστε κι άλλες τυχαίες φωτογραφίες. Αλλoύ είμαι, αλλού λείπω.










.
Σχολιάστε

